Częste pytania

Cennik i płatności

Kiedy zaczynacie mnie naliczać za usługę przechowywania?

Twój 30-dniowy okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu odbioru od Ciebie rzeczy.

Jaką ponoszę opłatę za zwrot rzeczy do mnie?

Za zwrot pojemnika ze swoimi rzeczami bądź rzeczy o niestandardowych wymiarach płacisz 40 zł plus 5 zł za każdy kolejny pojemnik lub rzecz o niestandardowych wymiarach.

Przykładowo, przechowujesz u nas trzy pojemniki i snowboard oraz wózek dziecięcy. Chciałbyś, abyśmy zwrócili Ci jeden z pojemników oraz dużą walizkę. Wówczas płacisz 40 zł za zwrot pojemnika i 5 zł za zwrot walizki. Razem 45 zł.

Kiedy powinienem opłacić kolejny okres przechowywania?

Minimalny okres przechowywania, za który należy wnieść opłatę wynosi 30 dni. Możesz skorzystać z naszej przechowalni rzeczy krócej, ale opłata dalej będzie za naliczona za 30 dni. Płatności za przechowywanie dokonywane są z góry. Jeśli chciałbyś przedłużyć przechowywanie swoich rzeczy o kolejny 30-dniowy okres, powinieneś to zrobić najpóźniej na dwa dni przed końcem Twojego bieżącego okresu przechowywania.

Jakie metody płatności oferujecie?

1. Szybka płatność online za pomocą operatora płatności – Transferuj.pl (opcja zawsze dostępna). Dzięki tej opcji jesteśmy praktycznie automatycznie powiadomieni, że dokonałeś płatności.

2. Tradycyjny przelew bankowy (opcja dostępna, jeśli wybierzesz datę dostawy najwcześniej na drugi dzień roboczy od dnia składania zamówienia oraz przy przedłużaniu okresu przechowywania przedmiotów). Opcja wygodna dla Ciebie, bo możesz ustawić na swoim koncie bankowym automatyczne stałe zlecenie lub przelew.

3. Przy odbiorze – płatność za pomocą karty bądź gotówką

Co w sytuacji, jeśli nie jestem w stanie zapłacić za przechowywanie?

My jesteśmy fair w stosunku do Ciebie i liczymy, że i Ty będziesz fair w stosunku do nas. Odnosi się to do wnoszenia opłat za kolejne 30-dniowe okresy przechowywania. Jeśli o tym zapomnisz, spróbujemy się z Tobą skontaktować. Po 30 dniach, w przypadku kilku prób kontaktu z naszej strony i dalszego braku opłacenia usługi przez Ciebie, przysługuje nam prawo zatrzymania Twoich rzeczy i ustanowienia zastawu.

info@wiecejmiejsca.pl
+48 22 122 0234

Jesteśmy do dyspozycji:
poniedziałek – piątek, 10:00-20:30
sobota, 10:00-16:30