Ogólne pytania - Więcej Miejsca

Specjalne oferty

Kliknij i Zobacz Szczegóły

Częste pytania

Pytania ogólne

Czym zajmuje się Więcej Miejsca?

Więcej Miejsca to firma, dzięki której przechowasz swoje rzeczy w prosty i wygodny sposób, bez wychodzenia z domu. Wszystko za sprawą przyjaznej platformy online, którą stworzyliśmy specjalnie z myślą o Tobie (dostępnej także na urządzeniach mobilnych).

Podchodzimy do tematu kompleksowo – Ty zamawiasz na naszym portalu usługę przechowywania. My dostarczamy do Ciebie pojemniki, w które pakujesz rzeczy. Następnie odbieramy od Ciebie zapakowane pojemniki i/lub rzeczy ponadgabarytowe, które nie mieszczą się do pojemników i zawozimy je do naszego magazynu. Kiedy chcesz, możesz zamówić zwrot swoich rzeczy.

Dzięki nam nie musisz już dłużej martwić się o brak wolnej przestrzeni w Twoim mieszkaniu. Jeśli wynajmujesz powierzchnię w magazynie samoobsługowym, przestaniesz marnować czas na samodzielne zawożenie i odbieranie swoich rzeczy z tego, zazwyczaj dość oddalonego, obiektu.

Więcej Miejsca zapewni Ci więcej czasu na rzeczy, które lubisz robić i … więcej miejsca, aby to robić.

Na jakim obszarze działacie?

Obsługujemy głównie klientów z Warszawy oraz z miejscowości pod Warszawą. Jeśli jesteś z innego miasta, skontaktuj się z nami – poinformujemy Cię, czy możemy Ci pomóc.

W jakich godzinach mogę zamówić usługę?

Usługę możesz zamówić w dowolnej chwili korzystając z naszego portalu www.wiecejmiejsca.pl.

Dostawy, odbiory i zwroty organizujemy od poniedziałku-piątku w godzinach 10:00-20:30 oraz w soboty w godzinach 10:00-16:30.

W tych godzinach możesz też się z nami skontaktować dzwoniąc na 22 122 02 34 lub pisząc wiadomość na info@www.wiecejmiejsca.pl.

Czy muszę podpisać jakąś umowę, aby skorzystać z Waszej usługi?

Mało kto lubi biurokrację. My również jej nie lubimy. W związku z tym, z nami nie musisz podpisywać żadnych umów, tak jak musiałbyś to zrobić, gdybyś gdzieś chciał wynająć powierzchnię magazynową. Nasza usługa jest na żądanie, a warunki jej świadczenia określa regulamin.

Jak się z Wami skontaktować / zamówić usługę, jeśli Wasza strona internetowa nie działa?

W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy (info@www.wiecejmiejsca.pl) bądź telefoniczny (22 122 02 34).

Czy macie aplikację mobilną?

Na chwilę obecną nie posiadamy aplikacji dedykowanej wyłącznie na urządzenia mobilne. Nasza platforma jest jednak responsywna – czyli dopasowana także do urządzeń mobilnych. W związku z tym również za pomocą Twojego smartfona możesz zamówić usługę lub sprawdzić co u nas przechowujesz.

Czy ktoś inny może w moim imieniu oddać moje rzeczy?

Tak, wiemy, że dużo osób jest poza domem w standardowych godzinach pracy. Prosimy tylko o poinformowanie nas wcześniej o tym. Możesz to zrobić już na etapie zamawiania usługi w formularzu online, wpisując odpowiednią adnotację w sekcji „Dane kontaktowe / Dodatkowe informacje”. Możesz także wysłać w tej sprawie do nas wiadomość e-mail (info@www.wiecejmiejsca.pl).

W jaki sposób mogę zamówić pojemniki oraz oddać inne rzeczy na przechowanie?

Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy prosty i intuicyjny formularz online zamawiania naszej usługi przechowywania rzeczy. Wystarczy, że na stronie głównej www.wiecejmiejsca.pl klikniesz na box ZAMÓW wyświetlany cały czas w prawym górnym rogu. Nasz formularz przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces zamawiania.

Jak wygląda cały proces realizacji usługi?

Cały proces jest prosty i składa się z kilku etapów:

1. Zamawiasz usługę poprzez naszą platformę internetową www.wiecejmiejsca.pl. Wybierasz m.in. ilość pojemników, w które chcesz nam oddać na przechowanie oraz termin i przedział godzinowy realizacji usługi (przedziały są 1,5h, od 10:00 do 20:30 od poniedziałku-piątku oraz od 10:00 do 16:30 w soboty).

2. My dostarczamy Ci pojemniki, w które pakujesz rzeczy. Możesz to zrobić od razu (jeśli zdążysz w ciągu 20 minut) albo odłożyć na później.

3. Zabieramy od Ciebie rzeczy zapakowane w pojemniki i/lub o niestandardowych wymiarach (tzn. nie mieszczące się do pojemników) , które chcesz nam oddać na przechowanie. Przyjmujemy też spis zawartości, który wypełniłeś na dostarczonym przez nas formularzu. Jeśli wyrazisz zgodę, robimy przy Tobie zdjęcie zawartości każdego pojemnika oraz pozostałych rzeczy (pamiętaj, zdjęcie ułatwia weryfikację tego, co nam oddajesz na przechowanie). Zabezpieczamy przy Tobie każdy pojemnik plombą z unikalnym numerem – dzięki czemu masz pewność, że Twoje pojemniki pozostaną zamknięte do momentu ich zwrotu do Ciebie. Skanujemy kod kreskowy na pojemniku za pomocą specjalnej aplikacji – dzięki kodowi od tej chwili dany pojemnik jest przypisany do Ciebie, a nam dodatkowo ułatwia to jego lokalizację w naszym magazynie.

4. Przywozimy Twoje rzeczy do naszego magazynu i tworzymy dla Ciebie wirtualny schowek, w którym masz podgląd tego, co nam oddałeś na przechowanie.

5. Kiedy chcesz mieć swoje rzeczy z powrotem, zamawiasz ich zwrot i my je przywozimy

W jaki sposób mogę założyć konto?

W celu posiadania konta, powinieneś złożyć pierwsze zamówienie. Na etapie jego składania będziesz miał możliwość podania danych do logowania. Po tym procesie będziesz mógł wchodzić na swój profil klienta i sprawdzać w Twoim wirtualnym schowku, co dla Ciebie przechowujemy. Jeśli masz problem z przejściem przez proces zamawiania usługi, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 22 122 02 34 bądź napisz do nas e-mail na info@www.wiecejmiejsca.pl – pomożemy.

Zmienił mi się numer telefonu. Czy powinienem Was o tym poinformować?

Prosimy, byś informował nas za każdym razem, gdy zmienią się Twoje dane kontaktowe albo adresowe.

Dlaczego chcecie robić zdjęcia rzeczy, które oddaję na przechowanie?

Sami wiemy, jak trudno było nam jeszcze niedawno odnaleźć rzeczy, które upychaliśmy po rodzinie, mimo iż były one opisane. Dlatego proponujemy sfotografowanie rzeczy oddawanych na przechowanie, bo to zdecydowanie ułatwia weryfikację tego, co z nami przechowujesz, szczególnie w danym pojemniku. Zaznaczamy jednak, że decyzja, czy fotografować czy nie, należy do Ciebie.

Wasz kierowca nie pojawił się. Co powinienem zrobić?

Taka sytuacja nie powinna się teoretycznie zdarzyć, ale w praktyce nie wszystko da się przewidzieć. Jeśli więc dojdzie do takiej sytuacji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 122 02 34. Postaramy się skontaktować z kierowcą i damy Ci znać, o której godzinie u Ciebie będzie.

Kiedy zobaczę swoje rzeczy w moim wirtualnym schowku?

Twoje rzeczy wrzucamy maksymalnie w ciągu dwóch dni do Twojego wirtualnego schowka od momentu ich odebrania od Ciebie. Kiedy już to zrobimy, dostaniesz od nas maila w tej sprawie.

info@wiecejmiejsca.pl
+48 22 122 0234

Jesteśmy do dyspozycji:
poniedziałek – piątek, 10:00-20:30
sobota, 10:00-16:30