Jak działa magazyn mebli? - Więcej Miejsca

Specjalne oferty

Kliknij i Zobacz Szczegóły

Jak działa magazyn mebli?

przechowywanie mebli

Magazyn mebli to przestrzeń, która pełni funkcję przechowania mebli i elementów wyposażenia mieszkań oraz domów w wielu bardzo różnych sytuacjach:

  • kiedy remontujemy mieszkanie i nie chcemy uszkodzić mebli lub zwyczajnie nam przeszkadzają,
  • kiedy się przeprowadzamy i nie jesteśmy w stanie od razu przewieźć wszystkich mebli i innych rzeczy pod nowy adres,
  • kiedy wymieniamy meble i planujemy sprzedaż starych (jedne i drugie na raz nie zmieszczą nam się raczej w mieszkaniu),
  • kiedy zależy nam na bezpiecznym przechowaniu elementów wyposażenia mieszkania, które nie pasują do aktualnej aranżacji przestrzeni, ale mogą się przydać w przyszłości.

 

Tak zróżnicowane podejście do problemu przechowywania i magazynowania mebli nastręcza sporych trudności logistycznych. W zależności do indywidualnych potrzeb, klienci mogą wykorzystywać magazyn mebli przez krótki lub długi okres czasu. Mogą również „wynosić” meble z magazynu sukcesywnie, co będzie wpływało na zakres wykorzystywanej przez nich powierzchni magazynowania.

Różne podejścia do magazynowania mebli

Częstym wyborem wielu osób są magazyny typu self storage, które dają możliwość samodzielnego zarządzania zawartością schowka, do którego klienci uzyskują dostęp. To rozwiązanie często uznawane za dogodne. Niestety wiąże się z koniecznością samodzielnego zabezpieczenia mebli na czas magazynowania oraz ich transportu do schowka, co nierzadko generuje dodatkowe koszty związane z koniecznością wynajęcia samochodu dostawczego lub skorzystania z usług firmy transportowej. Alternatywą dla samoobsługowych magazynów mebli jest przechowalnia taka jak Więcej Miejsca, oferująca kompleksową obsługę – od zabezpieczenia mebli, przez ich odbiór i transport, przechowywanie oraz zwrot, gdy rzeczy są potrzebne.

Magazyn mebli z kompleksową obsługą – za co płacę?

Standardowo w przypadku boksów lub schowków typu self storage płacimy za wynajem określonej przestrzeni przechowywania na pewien czas. Może się wydawać, że to dogodna opcja finansowa w sytuacji, w której planujemy magazynowanie dużej liczby większych i mniejszych mebli oraz sprzętu AGD przez określony czas – np. na czas remontu lub przeprowadzki. W sytuacji, w której zamierzamy sukcesywnie wyzbywać się magazynowanych przedmiotów (albo je odbierać z magazynu) np. poprzez ich sprzedaż, wynajem takiego schowka może się okazać nieopłacalny.

W przypadku magazynu mebli, takiego jak Więcej Miejsca, oferującego kompleksową obsługę, płacimy wyłącznie za powierzchnie, które faktycznie wykorzystujemy, a nie za nieużywaną przestrzeń w schowku. Cena może się zmieniać z miesiąca na miesiąc, dzięki czemu – przy mniejszej powierzchni, klienci zapłacą mniej. Cena magazynowania często obejmuje również zabezpieczenie mebli oraz ich transport. Usługi transportowe są w tym przypadku relatywnie tańsze, ponieważ nie wymagają od nas korzystania z usług zewnętrznej firmy transportowej.

Załatwienie wszystkich spraw z jedną firmą, taką jak Więcej Miejsca, która zajmuje się i magazynowaniem i transportem, oszczędza nam czas, gdyż nie musimy oddzielnie szukać i magazynu i firmy do przewiezienia mienia. Dodatkowo, odpowiedzialność jest też po stronie jednego dostawcy usług a nie jak w tej pierwszej opcji – dwóch.

info@wiecejmiejsca.pl
+48 22 122 0234

Jesteśmy do dyspozycji:
poniedziałek – piątek, 10:00-20:30
sobota, 10:00-16:30