Odbiór i zwrot | Więcej Miejsca

WIOSENNE PROMOCJE CENOWE

Częste pytania

Odbiór i zwrot

Z jakim wyprzedzeniem powinienem zarezerwować termin dostawy pojemników?

Dostawę pojemników można zamówić nawet na następny dzień, jeśli spełnione są dwa warunki. Pierwszy to złożenie zamówienia do godziny 17:00 danego dnia na dostawę na następny dzień. Drugi – wolne przedziały godzinowe w wybranym dniu.

W jaki sposób mogę odzyskać moje rzeczy?

Najpierw powinieneś zalogować się na swoje konto. Następnie przeglądasz rzeczy, które u nas przechowujesz i wybierasz te, których potrzebujesz. Możesz wybrać jedną z dwóch opcji:

ZWROT NA CHWILĘ – wówczas przywozimy do Ciebie np. pojemnik, z którego będziesz mógł coś wypakować a następnie zabierzemy go z powrotem do magazynu (możesz na miejsce przedmiotu, który wyjąłeś, wsadzić do pojemnika coś innego).

Jeśli chciałbyś odzyskać z powrotem całą zawartość pojemnika, wystarczy, że wybierzesz opcję ZWROT. Wówczas masz na wypakowanie 20 minut. Po tym czasie odbieramy od Ciebie nasz pusty pojemnik.

Jak szybko możecie zwrócić mi rzeczy?

Zwroty rzeczy, podobnie jak dostawy, organizujemy już na następny dzień, jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 17:00 danego dnia i są wolne przedziały godzinowe. Jeśli jakieś terminy będą pozajmowane, a Tobie rzeczy będą potrzebne od zaraz, zrobimy jeszcze więcej, byś je otrzymał na czas – stąd jesteśmy w stanie podjąć to zadanie także w godzinach niestandardowych. Z drugiej strony gorąco zachęcamy do wcześniejszego planowania zwrotów, jeśli wiesz, że za jakiś czas będziesz czegoś potrzebował.

Co w sytuacji, jeśli potrzebuję jakiejś rzeczy szybko, a nie ma akurat wolnych terminów?

Daj nam znać, dzwoniąc na 733 00 2014, bądź wyślij do nas wiadomość e-mail na info@www.wiecejmiejsca.pl wpisując  w temacie „PILNE”. Coś wymyślimy.

W jaki sposób mam pamiętać, na kiedy zamówiłem dostawę, odbiór bądź zwrot rzeczy?

Nie musisz pamiętać. Wystarczy, że zalogujesz się na swój panel klienta, który stworzysz, zamawiając po raz pierwszy naszą usługę. Wówczas w sekcji „Nowe zamówienia” będzie widniała informacja, w jakim dniu i przedziale godzinowym przyjedziemy do Ciebie. Dodatkowo, w dniu realizacji usługi, skontaktujemy się z Tobą wcześniej telefonicznie, aby poinformować, że do Ciebie przyjedziemy.

Czy mogę zrezygnować z usługi bądź ją anulować?

Zdajemy sobie sprawę, że w życiu mogą zdarzyć się różne przypadki losowe. Jeśli okaże się, że w umówionym dniu bądź przedziale godzinowym nie będziesz w stanie z jakiegoś powodu być w mieszkaniu lub firmie w momencie dostawy, odbioru bądź zwrotu, a już zamówiłeś bądź opłaciłeś usługę, spróbuj zorganizować kogoś, kto dokona odbioru w Twoim imieniu. Jeśli nie ma takiej osoby, prosimy o kontakt telefoniczny (733 00 2014) bądź e-mailowy (info@www.wiecejmiejsca.pl). Postaramy się dobrać wspólnie bardziej dogodny dla Ciebie termin. Ważne, aby taki kontakt z Twojej strony nastąpił jak najszybciej – najlepiej dzień przed ustalonym terminem usługi. Jeśli będziemy już w drodze do Ciebie, odwołanie wizyty może się wiązać z opłatą umowną.

Czy możecie mi zwrócić moje rzeczy pod inny adres niż ten, z którego je odebraliście?

Możemy. Wystarczy, że nas o tym poinformujesz w momencie składania zamówienia.

Kiedy najpóźniej powinienem zamówić zwrot rzeczy do mnie, jeśli chcę odzyskać moje rzeczy?

Termin zwrotu rzeczy powinien być zamówiony co najmniej na dwa dni przed zakończeniem opłaconego okresu przechowywania. Jeśli tego nie zrobisz, nastąpi automatyczne przedłużenie o kolejny 30-dniowy okres świadczenia usługi przechowywania.

info@wiecejmiejsca.pl
+48 22 122 0234

Jesteśmy do dyspozycji:
poniedziałek – piątek, 10:00-20:30
sobota, 10:00-16:30